W przypadku konieczności wykonania prac w wewnętrznej instalacji elektrycznej lokalu zawsze korzystaj z usług wykwalifikowanych instalatorów posiadających stosowne uprawnienia. Nigdy nie dokonuj przeróbek samodzielnie.
Granica własności pomiędzy instalacją odbiorczą a siecią innogy Stoen Operator określona jest w warunkach przyłączenia. Prace modernizacyjne wykonywane w granicach instalacji wewnętrznej (poza siecią należącą do innogy Stoen Operator) mogą być prowadzone bez zgłoszenia. Ewentualny koszt takich prac ponoszony jest przez Ciebie.
Pamiętaj! Zawsze wyłączaj napięcie przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac w instalacji elektrycznej.
W przypadku, kiedy prace modernizacyjne wymagają rozplombowania licznika energii elektrycznej lub prowadzone będą w jego pobliżu i istnieje ryzyko naruszenia elementów sieci należących do innogy Stoen Operator, przed przystąpieniem do planowanych prac powinieneś nas o nich poinformować za pośrednictwem poniższego wniosku:
Zgłoszenie dotyczące licznika energii elektrycznej
Jeśli w Twoim imieniu występuje inna osoba, wypełnij odpowiedni formularz:
Pełnomonictwo ogólne dla Klientów indywidualnych
Pełnomocnictwo ogólne dla Klientów biznesowych
Wniosek możesz wypełnić online i przesłać poprzez stronę internetową. Masz również możliwość dostarczenia wydrukowanego i wypełnionego wniosku do naszego Biura Obsługi Klientów - Dystrybucja bądź przesłania go na nasz adres korespondencyjny - dane kontaktowe znajdziesz na dole strony.
Przesłanie wniosku uprawnia Cię do rozplombowania licznika.